Reklamaatio

Mikäli matkalla ilmeni epäkohta ja haluat tehdä reklamaation.

Teemme parhaamme tarjotaksemme sinulle mahdollisimman hyvän matkakokemuksen. Jos matkasi aikana kuitenkin ilmeni epäkohta, jota ei matkan aikana pystytty korjaamaan, ja haluat tehdä tämän vuoksi reklamaation, voit tehdä sen seuraavilla tavoilla:

  • Lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen palaute@albatros.fi ja kerro viestissä matkalla ilmennyt epäkohta tai epäkohdat. Vastaamme sinulle reklamaatioon 3-4 viikon kuluessa.
  • Käytä EU-komission sähköistä valitusalustaa http://ec.europa.eu/odr. Valituskaavakkeessa kysytään matkanjärjestäjän sähköpostiosoitetta, käytä tätä osoitetta: info@albatros.fi. Koska valitus käsitellään EU-komissioin toimesta, emme valitettavasti voi arvioida käsittelyaikaa.

Teethän reklamaation mahdollisimman pian epäkohdan huomattuasi.